Byte av fastighetsystem

I november bytte vi fastighetsystem. Detta innebär att hyresavierna ser lite annorlunda ut och att ni som anmält er för e-faktura får pappersfaktura för hyresavierna i januari.

I samband med bytet ändrar vi också rutinerna för aviseringar. Vi kommer nu avisera och posta hyresavierna varje månad istället för att avisera och posta kvartalsvis.

Om ni anmält er för autogiro skall detta fungera efter migrationen. Om hyran inte är dragen från ditt bankkonto i slutet av december kan ni höra av er till oss så ordnar vi med inbetalningsuppgifter.

Med införandet av fastighetssystemet inför vi också Mina sidor. Den hittar ni via länk på vår första sida eller med länk nedan. Logga in med uppgifter som framgår på er avi.

Länk till Mina sidor

Vill ni inte erhålla era avier via post utan t.ex. via e-post eller via Mina sidor så vänligen kontakta oss på info@ockerofast.se

Senast uppdaterad: