Driftstörning Hönö 23/2 11:20

Det har varit ett elavbrott på Hönö, dock skall allt vara igång igen 11:35.
Har ni problem med er fiberanslutning klicka här.

Kontrollera först att "PWR" lampan lyser.
Kontrollera sedan att "WAN" lampan lyser.
Lyser dessa så har ni en fungerande anslutning in till er fastighet.
Om dessa inte lyser rekomenderar vi er att dra ut strömsladden och vänta 30 sekunder, för att sedan föra in den igen.
Efter 5 minuter skall er tjänstefördelare vara aktiv och fungerande med båda lampor tända.

Om de fortfarande inte lyser så är vår rekomendation att ni hör av er till er tjänsteleverantör, de kommer i sin tur lägga en felanmälan till Telia som är kommunikationsoperatören och ansvarig för den aktiva utrustning.
De kommer i sin tur vidta åtgärder för att snabbt få igång er anslutning igen!
Mest troligt räcker det med en omstart dock, så börja där!

Senast uppdaterad: 2021-02-23 12.08