Bättre resultat i alla kategorier i kundundersökning

Öckerö Fastigheter har följt upp föregående års kundundersökning bland våra bostadshyregäster. Undersökningen har gjorts av Branschindex.

Betyg mellan 0-100 % erhålls i följande kategorier med årets betyg och föregående års inom parentes:

  • Förvaltningskvalitet (sammanvägning av alla kategorier): 77,0 % (74,4 %)
  • Ta kunden på allvar: 83,3 % (80,5 %)
  • Trygghet: 83,3 % (82,9 %)
  • Rent och snyggt: 67,4 % (64,5 %)
  • Hjälp när det behövs: 82,0 % (77,6 %)
  • Förvaltningspolicy: 69,3 % (66,0 %)

- Det är förstås jätteroligt att vårat förändringsarbete redan börjat visa resultat. Samtidigt har vi mycket kvar att jobba med, säger VD Hans Andreasson.

Nästa år planeras en uppföljning av kundundersökning bland de kommunala verksamhetslokalerna.

Tre av årets sommarjobbare som gjorde att våra hyresgäster blivit mer nöjda med skötseln av våra utemiljöer

Senast uppdaterad: 2017-10-02 20.35